Vårt hästhem

Idag fick jag äntligen loss fingrarna och gjorde iordning garderoben nere i källaren för mina hästsaker!
Det blev inte alls så fullt där i nu, men jag ska försöka rensa ut lite mer uppe på stallet, känns som jag har saker där som verkligen aldrig används, så det är ju bättre att ha dom här hemma. :)


Underst ligger alla schabrak, sen en korg med benlindor och paddar, låda med putssaker och lite små saker.
Överst ligger täcken, på dörren hänger träns, tyglar, förbygel och hjälptyglar. Mitt tjusiga rambo schabrak fick en galge för det var så tjockt :p En gammal hjälm fick sig en viloplats och inne i skåpet finns en krok som det hänger bett på :)

När jag ändå var igång tog jag bilder uppe i vår egen "hästgarderob" också, eftersom Per och jag har varsin uppsjö av stallkläder har vi en hel skrubb tillägnad dessa.


Alla pikeér, västar och tröjor får hänga såhär tjusigt! Hyllan för ridbyxor var så stökig så den kan inte visas upp. Men det finns alltså en sådan också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0