Besvikelse

Klev upp i tid imorse, gick ut till sallet och släppte ut hästarna. Mockade och gjorde klart allt inne i stallet och började sen att byta vatten åt dom ute. När jag skulle gå till Datte & Jättens hage och kolla om det var fullt med vatten så kliver jag rakt ner i ett litet hål. Får all vikt på fotens utsida och så var det klart! I mitt fall så hör jag hur det riktigt sprakar i vristen så jag tänkte bara att jahapp, nu är foten av - bra start på hippologen det hade varit!
Men det var ju inte så illa som tur var! Satt ner på marken en stund och försökte komma till sans, sen hasade jag till vattenslangen och kylde foten lite. På vägen in hann jag med att få ett riktigt otäckt blodsockerfall också så jag var helt säker på att jag skulle svimma. Blä! Det är typ det som har hänt idag, sen dess har jag legat till soffan med foten högt. Hasse kom upp och hämtade mig och hunden så vi har varit hos mamma hela dagen. Jag är rätt så uttråkad och less.
 
Skulle dessutom ha jobbat idag :( Så otroligt retsamt att jag gick runt där i stallet imorse och kände mig så nöjd med att allt skulle vara klart när jag slutat jobbet. Har tänkt ut ett nytt mål för mig och Datte och därmed blivit motiverad igen. Efter tävligen kände jag mig lite nollställd, jag gillar att ha ett mål att jobba emot - en tävling, en träning, eller bara att klara av ett nytt moment och när det nu gick så över all förväntan på tävlingen så tog vi en liten paus :) Men men, blir hemma från jobbet hela helgen också... synd att den lilla mannen kan vara något opålitlig annars hade jag kanske kunnat skritta barbacka någon liten sväng, men det blir inte av.
 
Får titta på den här filmen på min tokiga hund från igår när vi körde radiostyrd helikopter och hon blev galen istället :p
 
hur söt är hon inte? :D och hur grym var inte jag på att köra helikopter för första gången? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0