Galoppjobb

Hej hej,
 
idag gjorde jag och Drutten lite galoppjobb på banan. Travade först fram och tillbaka en gång och sen gjorde vi två intervaller med trav hela vägen tillbaka. Hade egentligen tänkt rida tre men han var inte så framåt och jag hade lite tidsnöd så vi nöjde oss med två och en häst som inte blev arg, inte en enda gång försökte han fimpa mig idag ;)
 
När vi kom tillbaka så linimentade vi benen och pysslade lite. Linn och Alex hade precis kommit hem ifrån Wången samtidigt - med en tredje placering i LB stil, en debut i LA och en seger i dagens LB. Jättekul! :D
 
Har ätit tacosmiddag med Per som just nu ligger och sover bredvid mig i soffan, hunden ligger på golvet och förvandlar vardagsrummet till en gaskammare - ingen höjdare! Imorgon är det tillbaka till jobbet som gäller, fast jag börjar inte förrän 11!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0