Hagbyte

Idag var det dags för grabbarna att byta hage igen, fyra grabbar äter ganska mycket gräs ;)
 
Nu är dom i den hagen längst bort ifrån huset - visserligen inte särskilt långt borta. Skönt att betet fortfarande räcker, fast vi kommer säkert få fodra med lite hö i slutet av betet men än så länge får dom mysa på med gräs :) Per jobbar natt så det var jag och Linn som kämpade på, den hagen dom går i nu är den enda som vatten slangen inte räcker till, ett visst minus för den hagen, så vi fick lasta på vattendunkar och aggregat på släpvagnen och köra ned med fyrhjulingen. Tack och lov för fyrhjulingen!
 
Det var glada pojkar som travade iväg och spanande in det nya, efter det gjorde jag klart det sista och tog in dom andra tre. Nu har jag precis pratat med min fina vän i telefonen och jag ska strax krypa ner och sova. Två dagar kvar till avresa för Falsterbo och jag har inte tvättat en enda sak jag ska ha med mig... dags att ta tag i det ;)
 
eftersom mina bloggande vänner är så duktiga och tar fina sommarbilder vill jag vara obstinat och ha vinterbild!
....eller så är jag bara dålig på att ta egna sommarbilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0