På hemmaplan

Nu är vi åter hemma igen. Resan hem blev rätt dryg, sov nästan hela tiden på tåget från Malmö till Stockholm vilket var bra men nacken tog mycket stryk. Tåget från Stockholm och hem var riktigt hemskt, kunde inte sova eller sitta på något bra sätt alls... fick nästan panik för det gjorde så ont. Men bara jag fick komma av tåget och röra lite på kroppen så blev det lite bättre på en gång! Åt lunch på vägen hem och tog en tupplur väl hemma ;)
 
Resterande del dagen har gått åt till att fixa här hemma, gjorde klart stallet, bytte vatten i alla hagar och körde lite skräp. Var på coop och fyllde på matförrådet lite, nu är hästarna inne och nattade. Har börjat styra upp helgens dressyrtävling också, lånat bil och fixat en hästskötare. Kom på att det vore skönt att inte åka helt själv så tur för mig att snällaste Vickan kunde hänga med. Jag kommer att lyxa till det och åka kvällen innan, skönt att inte behöva köra häst i ottan för en morgontrött typ som mig! Då hinner jag ju dessutom träffa lilla Calibra en snabbis på kvällen. Känner mig inte supertaggad inför tävligen då det inte gått jättebra att träna på slutet, hästen har varit lite omotiverad. Men Anneli rastade honom åt mig igår och han hade varit pigg. Så planen är att lättare motion i veckan och påökt havre ska lösa en del av motivationsbekymren ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0