Slö förmiddag

Hej,
 
foten är bättre redan idag, hurra! Men den är ju såklart inte helt bra, hankar mig fram här hemma och är inte alls nöjd med situationen. Det är iallafall lite hästar på tv som går humöret bättre, kollar på svt live som visar fälttävlans dressyren i OS :) Min hund är mycket missnöjd med sin matte, måste komma på nånting för att göra henne gladare tror jag.
 
Min vän Elin, den lyckans osten, är på Irland och tittar på hästar tillsammans med Annelie som äger Inigo. Fick ett sms imorse och dom verkar ha det mycket bra och får se fina hästar. Längtar efter att hon ska komma hem och hoppas att hon varit riktigt flitig med kameran, dessutom ska vi planera in en dag för shopping och så hade jag tänkt inventera min hästgarderob. Har beställt nästan alla böcker jag behöver i höst men har inte fått hem några än, dessutom är det en bok som det inte verkar gå att få tag på, den har utgått ur sortimentet på typ alla ställen. Någon som vet vad man gör då?
 
Nu är det dags för Sveriges första ryttare ut :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0