Störigt

jag har ju bloggat med mobilen idag men det har tydligen inte kommit upp här. Typiskt! Nu är vi iallafall tillbaka på hotellet efter en mycket bra dag, här är bilderna som jag försökte skicka med telefonen;
 
Här har jag span på en liten Ninja som hoppar fram. Lite synd att han valde framhoppningen lägnst bort ifrån oss, men man ser en röd häst med vitklädd ryttare därborta ;)
 
På väg ut från banan efter första omgången av Nations Cup, lite surt med 4 fel på näst sista hindret, men jag är iallafall väldigt nöjd med att jag fick till en bild ;)
 
Vi hade inte bokat några läktarbiljetter eftersom planen för dagen egentligen var att åka till Flyinge och när vi kom fram till Falsterbo fanns det inte en enda läktarbiljett att få tag i, men vi har inte haft det tråkigt för det! Vi (läs jag) har shoppat på mässan och så har vi suttit utanför framhoppningen och kollat, det var riktigt kul faktiskt :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0