Terrängkörning med röden!

Hej,
 
vaknade imorse och mådde piss i kroppen. Kurerade mig med lite hästliniment och grejer så nu är jag mycket piggare! Har varit ute och ridit på röda hästen, vi tog vägen över berget idag, han tyckte verkligen att det var skitkul att komma av vägen och ut i snåren :p Fast han var inte ett dugg imponerad över det minimala diket med ca 2 dl vatten i som han var tvungen att övervinna för att ta sig ut i skogen. Men med lite övertalning och ett stort skutt så var vi på väg :)
 
Nu borde jag egentligen ta tag i vårt hem som ser ut som skräp men jag tänker göra något annat istället, Per har befriat mig i från städkrav och jag har hört nånting om regn imorgon så jag ska väl ha något att göra då med.. Ska hoppa i duschen nu och ta mig iväg till Birsta tänkte jag. Vet inte riktigt vad jag ska pyssla med där men det verkar som om många människor fördriver mycket tid där så jag kan ju prova ;) Tänkte iallafall kika lite på vad man får ge för en ny dator, min lilla rosa börjar bli väldigt, väldigt trött.
 
Hörs sen!
 
Monsterdiket ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0