Två mycket bra dagar!

Eftersom det var så otroligt många som var nyfikna och gissade på vilken häst jag red igår så kan jag ju nu avslöja att det var min förra häst Desse :)
 
Nu har jag varit ledig i två dagar, måndag och tisdag. Har haft det helt galet bra! Började måndagen med att åka till Söråker, red Desse där i ungefär 4 år innan jag ägde honom själv. Surrade med Jannice och Annethe och red en liten sväng på prinsen. När jag kom hem tog jag och Linn en sväng till paddocken och red lite markarbete med Datte och Alex. Senare på kvällen gjorde Per och jag en utflykt till Hagmyrens travbana och kollade på v65 i solen :)
 
Idag när vi släppt ut hästarna packade vi direkt ihop saker och åkte iväg på badresa till Smacken, älskar Smacken! Det var riktigt varmt och soligt, vattnet var jävligt kallt men jag badade faktiskt ändå. Årets första dopp! Kom hem vid 3-tiden, då tog vi in småpojkarna och Per verkade hovar. Clarius fick springa i longerlina och skötte sig helt okej :) Middag åt vi på Olearys inne i stan, nu är hästarna nattade och snart ska jag natta mig själv, imorgon blir det jobb igen men bara 0845-16, skönt med kortdag.
 
Har filmat vad som händer när man sätter på pojkarna flughuvor idag - Claruis blir helt bananas på stackars Clip. Försöker få klippet från mobilen till datorn nu men det går trögt så det kommer nog upp imorgon istället!
Lill-hjärtat var såklart med på stranden idag, hon älskar verkligen att bada! På den här bilden var hon bara några månader och en mycket trött unge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0