det blir sällan som man tänkt sig

Idag när jag stod ute bland blommorna på jobbet och vattnade så önskade jag mig regn, fick inget regn. När jag senare kom hem hade jag först inte tänkt rida för jag är så otroligt trött, men när jag väl stod där ute i stallet så ångrade jag mig. Blev sugen att komma ut en sväng på lilla röden, går ut för att ta in hästen - regn! Så typiskt. Men men, vad kan man göra? Jag gillar inte att rida i regn, hästen gillar inte att bli riden i regn. Tog in och ryktade istället. Vi ska ju ha storfrämmande av hästägare här i helgen så det är bäst att ha honom iordning ;)
 
Imorgon finns det iallafall ingen återvändo regn eller ej, men just nu tänkte jag bjuda på bilder från igår kväll när Datte och Jätten fick mysa i en roligare hage :)
 
måste bralla lite också ;)
knäppis!
 
snygging ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Finaste Dattemannen :)
Men Lillen undrar vart Jätten är på bilderna, om det är så att han har försvunnit i gräset?

2012-06-29 @ 22:11:19
URL: http://jav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0