En kul grej!

När jag var på Strömsholm så fick jag ju rida en superfräck häst som heter Zevs, vart väldigt förtjust för han var lite kvick och busig som jag gillar. Pratade med syster på telefonen ikväll och då säger hon att jag ska gå ut på dressyrkandidaternas blogg, och då hittar jag det här

"Fina RS Zeus (korning russ-halvblod) urgullig o busig gymnasiehäst som gästspelade på slottsbanan under lördagskvällen..."

( både bild och text ovan är alltså lånad från Dressyrkandidaterna)

Russ och halvblod i ett, och det blev så bra! Fantastiskt, vilken idé, vi som har två egen uppfödda russhingstar här hemma ;)


Kommentarer
Postat av: Lina

Russ halvblod..? Hade jag aldrig kunnat gissa! :)

2012-06-22 @ 23:12:35
URL: http://linapeterson.logg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0