Mina hjärtan är fina

Hej,
 
idag har varit en lång, lång dag. För det första så jobbade jag från öppning till stängning, sen är mitt lilla hjärta tungt. Men jag har iallafall världens bästa Elin som kom hit och red Datte, och så min fina Per som styrde upp med middag och grejer.
 
Har anmält mig till tävlingen i Östjämten idag också, ska bli kul. Gäller bara att ligga i med träningen så vi inte får skäll av ägaren. Köpte en salva idag till Dattes svans, på sommaren så vill han gärna gnugga bort en hel del av svansen, det blir inte vackert och inte effektivt att vifta bort flygfän med heller så vi hoppas att det blir ordning!
 
ridning på ängen i förrgår, Elin har fotat :)
 
Nu är också resan, boendet och läktarbiljetterna till Falsterbo bokade och klara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0