Dålig start

Hej,

usch vilken dåligt start på den här dagen det blev. Igår kväll så brann det till i hela kroppen som om jag hade feber, huvudet och kroppen värkte och jag var jättevarm. Men min supersmarta kropp svarade genast tillbaka - med en 12-timmars sovning. Bra för febern, det är helt väck nu. Finns en annan detalj bara min nacke tål inte 12-timmars sovning.
Så just nu sitter jag som en stel 200 kilos pinne i soffan och det strålar värk ner i ryggen och ut i armarna. Är det fler än jag som får så att det känns som hela kroppen väger 200 kilo? Det är en tokäcklig känsla. Dessutom hade jag ju önskat sol till min uteritt, det blev inte heller av utan istället verkar det vara något halvregn. Typiskt.

Men men, Per har åkt iväg för att hämta hem hö så jag tänkte pallra mig iväg till stallet på en gång så har jag det gjort sen - hoppas att jag lyckas få igång kroppen också :) Eftersom det står rätt still i köket just nu får vi kanske göra ett rejs nere i källaren, måste försöka städa upp och organisera lite där också.


en älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0