En konspiration?

Vad är det som händer? jag som hatar att kliva upp på morgonen, eller egentligen tycker jag verkligen om att vara uppe i tid och ha hela dagen framför mig. Men....

I fredags ringde chefen och undrade om jag kunde jobba lördag, tackade ja och anlände på lördag morgon till jobbet på den tid som blivit bestämd. En timme innan öppning!? Men mycket riktigt, på schemat stod att jag skulle börja kl 9. Förlorade alltså en timme i sängen på morgonen. Typiskt!

Idag, måndag, vaknade och ville absolut inte kliva ur sängen. Men efter att jag övertalat mig själv efter viss försening så stressade jag iväg in till skolan, bara för att upptäcka att vi minsann också har sportlov. Då var inte humöret på topp alls vill jag lova.

Så nu är jag alltså hemma igen, har till stor del kommit över förlusten av någon timme till i sängen och försöker nu istället tänka att det är positivt att jag är uppe, äten och duschad. Ska försöka hinna med lite städning och fix här hemma innan det är dags att åka på jobbet. Men nu hoppas jag verkligen att det kan få vara nog med förvirring på mornarna på ett tag ;)


Världens vackraste hund är iallafall glad för att matte är uppe i tid och dessutom kom hem igen efter bara en liten stund! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0