Försöker igen!

Vad roligt att jag satt och skrev ett långt inlägg igår från min mobil och det enda som syns på bloggen är rubriken "sms-inlägg" - och thats it. Jaja, får väl dra allt igen då.

Det handlade alltså om gårdagen, som började med att jag var med på morgonridning för Anneli då min lektion var inställd pga av ett överfall på en lärare dagen innan, sjukt otäckt! Måste bestämma träff med Frida varje dag vid parkeringen och gå upp tillsammans tror jag :p

Jag red iallafall Respit, gillar den runda damen! Jobbade verkligen massor med min sits, försökte tänka hela tiden "axlarna, axlarna, axlarna" - och det funkade! Och idag känns det också, har träningsvärk på lite nya ställen vilket jag tar som ett gott tecken. Dock blir vissa andra delar lidande av att jag ändrar om sisten, men jag antar att det är smällar man får ta och försöka hitta mig själv i en förändrad sist. Men eftersom jag har lite jobbigt höga krav på mig själv var jag lite besviken efteråt men idag har det landat och det känns mycket bra :) Efter ridningen och att Elin, Baxter, Happy och jag varit ute på en liten skogspromenad så åkte jag hem och duscha för att möta upp Elin vid OK igen. Vi åkte in till stan och hade en supermysig dag i lite olika häst- och tapetbutiker.

Vid 5-snåret åkte vi in till Bergsåker och träffade Alexandra som lämnat oss och norrland för att jobba med travhästar men igår hade dom två starthästar här i krokarna så vi passade på att surra och fika en stund, därefter vidare till Färsta för att kika på  120 hoppning. En helt okej dag alltså! Den blev inte sämre av lite shopping heller ;)


den här pikén fick följa med hem på direkten från hööks, hade ett presentkort på 200 kr kvar från Pers föräldrar som jag fick i födelsedagspresent, och resten sköt min fantastiskt snälla mamma till :)


och dom här ridbyxorna väntar jag på ska komma hem till mig - även det är en födelsedags present från min finaste Per ♥


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag har också tänkt på att vi borde bestämma träff på parkeringen, vi brukar ju ha ungefär samma tidsintervall ;) Ha det!

2012-03-18 @ 00:46:31
URL: http://fridanygren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0