Fredag

Hej,

idag är min lediga dag :) Blev uppe rätt så sent igår, som vanligt när Per jobbar natt, så nu har jag varit riktigt seg ett tag på förmiddagen. Men nu är det dags att sätta upp lite fart! Vårt hem är en kaoszon av saker och hundhår men det kan jag inte börja med förrän Per har vaknat, han gillar inte att bli väckt ;) Så jag ska börja med att köra igång lite tvätt, täntke också försöka tvinga mig ut på lite motion - det skulle verkligen inte skada! I eftermiddag/kväll hoppas jag på att vi ska vara effektiva och styra upp hemmet, åka iväg för att handla och fixa lite bra saker, vi hörs sen!


En oskarp men ändå lite mysig bild på mig och Sören från framridningen på THF :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0