I brist på ridning

Hej,

usch vad segt det är på ridfronten just nu :/ Sören är fortfarande inte helt fräsch och dom dagar jag har haft Baxter de senaste veckorna har det kört ihop sig och blivit tokstressigt :( Längtar verkligen efter bättre ridtider!
Dessutom har ett osunt begär smygit sig på - i brist på ridning har jag utvecklat ett ovanligt stort sug efter hästshopping. Försöker hålla mig ifrån hästnet och liknande sidor för att inte stöta på något som man bara inte kan sluta tänka på. Däremot finns det ju en heeel del snygga ridkläder ;) Det som känns mest lockande just nu är, hör och häpna, två tjusiga saker från Kingsland. Är egentligen inget fan av Kingsland alls, men dessa två saker skulle jag kunna tänka mig,



ganska fint i think :)

Idag var jag och Elin upp på stallet och myste ett par timmar. Kollade på några lektioner, fikade och jobbade lite inför tävlingarna. Nu ligger jag hemma i soffan med Per, imorgon är det skola och så kommer äntligen rörmockaren! tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0