Ingen ordning på kroppen

Hej,

den här dagen börjar inte så väldigt bra den heller. Skulle ha varit på skolan 0915, men när klockan ringde så kändes det som jag hade en liten man med slagborr i huvudet som jobbade på nånting. Tänkte på gårdagen när skallen inte heller mådde så bra, lyckades hänga med och förstå saker lite mer än halva lektionen men sen blev helt helt stopp. Så idag stannade jag hemma - lät mannen med slagborren göra klart sitt och nu när jag vaknade för ett tag sedan var lite åtminstonde lite bättre. Har tagit en treo nu och ska snart åka iväg till Granngården. Känns inte som någon höjdare men det går nog att ta sig igenom dagen. Hoppas bara att det blir lite bättre så jag kan göra någon nytta också. Tror att jag har några baskilusker som gör sitt yttersta för att ta över inne i kroppen - men än så länge har dom inte segrat. Nacken är ju som vanligt, när det lurar sjukdom inne i kroppen, en del av mig som jag önskar kunde amputeras. 

Men men, nu är det som det är. Bara att kämpa på ändå! Igår hände en liten rolig sak iallafall, glömde mobilen hemma när jag åkte iväg till stallet med Elin, Per var inte hemma när jag åkte. Lite senare på kvällen lånade jag Elins mobil för att ringa och berätta vart jag var, då svarade en något upprörd Per och berättade att han minsann upptäckt att jag glömt mobilen hemma för när han försökte ringa mig så ringde det i köket. Sen säger han "jag fick ju gå ut på din blogg för att ta reda på vart du var"  Haha, det var lite roligt :p


Dagens bild får bli på en trött Matilda efter en hel dag på Hippologum och alla prov för hästskötarexamen tillsammans med hästen som var "min" för den dagen - Pan Apple :)

Kommentarer
Postat av: Betty

Visst är den! Synd bara att allt från Kingsland är sååååå dyrt, man har typ råd men 2 saker om året, haha:p

2012-03-30 @ 19:27:00
URL: http://bettyohgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0