Morgon!

hej hej,

sitter här framför datorn och äter en macka. Ska försöka sno mig på ut med hunden, på med klädet och iväg. Måste köpa hundmat och det skulle vara så snyggt att hinna med det före skolan. Efter skolan blir det kanske en liten gymdejt med Elin - som jag förövrigt är jävligt avundsjuk på just nu! Gick in på hennes blogg nyss, då hade hon knåpat ihop en snygg ridoutfit som hon just nu i denna stund sitter och rider runt i, träning för Anneli.

Hur fan tänkte Komvux när dom la min lektion fredagmorgon? Men men... Är ändå lite stolt över mig själv som inte skolkat en enda gång för att rida istället - än ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, jag gillar ÄN :P

2012-03-23 @ 10:16:10
URL: http://elinnordmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0