Ohästig uppdate

Hej,

har redan krypit ner i sängen, det blir några långa dagar på jobbet framöver så det är lika bra att tanka upp med sömn. Dessutom jobbar Per sina förmiddagar nu så han går upp sjukligt tidigt. Dagen var rätt så bra ändå efter mitt lilla missöde imorse. Pappa har varit här nu på kvällen och fixat med nya sladdar i väggarna till spisen och hällen :) Vi måste göra upp något schema här hemma för hur vi ska lägga upp arbetet, Per jobbar ju sina skift och då hinner han inte med nånting. Och mina helger framöver är ganska fulla, nu till helgen ska jag ju hoppa en sväng på lördag och sen gärna åka till Kungsnas och kolla på hoppning på söndagen. Vecka 11 har vi stalljour och vecka 12 hoppas jag på att kunna åka upp till syster. Hon ska tävla klubbdressyr på söndagen så det vore kul att få se :)

Känns i själen att det är alldeles för lite hästigt just nu, kommer inte att komma upp till stallet förrän torsdag :( Men imorgon ska bästa Emelie titta till lilla vännen och på onsdag är det Helenas dag.


Jag och Elin var och hälsade på världens finaste Desse förra onsdagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0