Vart tog veckan vägen?

Hej!

Den här veckan har det varit storinventering på Granngården, har jobbat måndag-torsdag och har faktiskt rätt svårt att förstå att det är fredag imorgon. När hände det? Idag jobbade jag bara till 1430 dock, sen åkte jag direkt ut till stallet (äntligen!! hade inte varit där på alldeles för många dagar) för att hoppa in som vikarie istället för Anneli. Först var det en nybörjargrupp där endast tre elever kom, dom var jätteduktiga och roliga. Eftersom dom var så få hann vi med ganska mycket och dom fick trava för första gången :)

Direkt efter var det ryttarsatsningen som hade markarbete, dom gjorde den roliga caprillibanan som jag ridit med Respit. Det är kul att ha den gruppen, det är duktiga och härliga tjejer! Dessutom kände jag mig helt lugn inför att gå in och ha dom här lektionerna, tidigare har jag varit så nervös innan så det var superskönt att det verkar ha släppt.

Imorgon är jag ledig och Per kliver av sin skiftomgång så när han har vaknat ska vi planera lite inför kommande veckor och åka iväg för att handla lite saker.


Jag och Respit ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0