En ledig dag i regnet

Min lediga dag lider mot sitt slut, dagen får klart godkänt. Vädret får fett underkänt!

Startade igång med att åka iväg till Baxter och Per spikade på en par nya skor, åt en braklunch på vägen hem så den mysiga middagen som vi planerat blev inställd, haha. Väl hemma trotsade vi regnet och gick ut och fixade, har gjort iordning ett ställe för morötter att växa på i sommar och mina buxbommar har blivit planterade. Tänkte ta några bilder men det glömdes bort.

Vidare har jag försökt plugga - det gick mindre bra, dock är det iallafall påbörjat! Nu är det sent och jag ska upp i tid imorgon, först träning för Anneli och sedan jobb :) Får nog göra ett inlägg med hela veckans ridning i ett någon kommande dag!


Dagens bild får bli på världens bästa hund som hade tagit sig friheten att sova i sängen med oss inatt,
men jag tyckte bara att det var supermysigt att få vakna mellan henne och Per. Kan säga att hon var
sjukt nöjd med sin lilla kupp. Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0