Fredagsmys

Red Frasse imorse, det var riktigt roligt! Eftersom jag var ledig och skolan blev inställd så tog jag chansen och var med på fredagsridningen. Anneli är verkligen grym att träna för :) Direkt efter träningen åkte jag ut till Volmsta och träffade Emma som kommit hem igen, köpte med mig ett kilo morötter som världens finaste Chip Destroyer fick äta i sig, Happy fick leka en stund med sin bror Isse.

Skönt att vara fri att göra lite saker för sig själv! Tyvärr jobbar Per natt så ikväll har det bara varit jag och Happy som myst här hemma, men nu börjar det verkligen bli dags att sova. Lördag och söndag är det jobb och jobb.


Hade ingen bild på Frasse på den här datorn, så det fick bli en Respit istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0