Ridit

Hej,

åkte till stallet direkt efter jobbet idag och hade sån tur så jag fick hoppa in och rida. Red Mister tillsammans med ryttarsatsningen, det gick okej. Blir lite frustrerad på mig själv som har uppenbara problem att fokusera på fler saker samtidigt, kommer jag ihåg sisten så glömmer jag nånting annat osv.. Men vi fick till en del saker riktigt bra. Framför allt galoppen var mycket bra! :) Skönt att kunna rida i bara t-shirt ute, mindre skönt med all sand som blåste runt.

Hästarna här hemma har fått vara ifred från mig idag, blev kvar på THF sent. Nu sitter jag hemma i soffan, Happy är förnuftig och gick nyss och la sig. Det ska jag också göra strax - men det är som vanligt av någon anledning så svårt att komma till ro när Per jobbar natt. Imorgon blir det långdag på jobbet, hörs sen!



fina kuddar från HV Polo, skulle passa så fint i nya soffan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0