Sexig i blå flughuva?

God afton,

efter ännu en dag på jobbet har jag sedan jag kommit hem misshandlat min hjärna, genom att försöka trycka in kunskap i den. Om man misslyckas totalt på gentik provet kanske man på något sätt ändå kan få en stilpoäng genom att skylla på hjärnbarken som ansvarar för våra minnen? Det känns som den viktigaste saken jag lärt mig på den här kursen, det är faktiskt en grå substans som kallas bark som är ansvarig för minnen!

Köpte flughuvor till alla små ponnygrabbar idag, gick ut och provade en på hingstarna. Clarius tyckte det var helt okej att hela hans värld blev blå - även Clip tyckte det var en helt okej tillvaro. Dock tyckte också Clarius att Clippen förvandlades till en blå, sexig förförerska och försökte ge sig på sin mycket förvirrade, och kanske också något förblindade lillebror. Jag hann bli lite nervös där innan jag fick tag på stackaren och kunde ta av honom mössan!

Nu måste jag försöka få in några fler saker i skallen innan det är dags att sova, tajt schema imorgon.


Clarius är en hård jäkel - enligt honom själv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0