Hej

Egentligen är det alldeles för sent för mig att vara vaken nu - men jag kan ändå inte riktigt låta bli. Har haft stalltur måndag - torsdag och imorgon blir en kort skoldag. Jag börjar kl 08 med att Kyra ska komma och presentera sig för vår klass, sen unghästlektion. Fläcken uteblir fortfarande från våra lektioner, vilket är mycket tråkigt, men jag och Karin är ju såklart ändå med och lyssnar, ställer frågor och hjälper de andra. Idag så var vår lilla vän till veterinären och tog bort sina stygn, återbesök på måndag!
 
När vi slutar imorgon så ska jag och Karin leta reda på Sturup och hämta upp pappi, sen blir det en dag på stan. Jag har inte kollat vädret men jag hoppas att det blir hyffsat, imorse var det 11 grader ute när jag klev upp vid 6  -det gillar vi. Dessutom kom det endast några droppar regn - det gillar vi mycket!
 
jag längtar så mycket efter mina hjärtan där hemma - imorgon är det 7 dagar kvar till avresa mot hemlandet! :)
 

Kommentarer
Postat av: mattemia

Å vad härligt att få umgås med Kyra, mina intryck av henne är hon har det där härliga lite kärva finska kynnet. Hon är okrånglig och rakt på sak.
Hoppas Pappisen fyllt upp plånkan inför umgänget med dotera ;)

2012-10-19 @ 10:25:43
URL: http://lusitanoqsen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0