instagram

har skaffat instagram, vet inte riktigt hur man gör eller vad man gör. Men jag har blivit lovad en kurs imorgon av Karin så jag kan ju återkomma med nya kunskaper i ämnet senare. Nu är det verkligen dags att sova, har haft en bra dag med en Fläck som fick vara med på löshoppning, i grimma, till hans stora förtjusning. Vi var kanske inte lika nöjda med alla hans små påhitt ;) På eftermiddagen hade vi en intressant föreläsning i pedagogik om lärande och olika lärstilar. Vi har fått en examinerande uppgift i den kursen också som det snart är dags att köra igång.
 
Imorgon har vi hästens handhavande och biologi på förmiddagen och på eftermiddagen unghäst. Fläckis var hos veterinär idag som kollade hans sår i munnen. Inget bett på två veckor, så imorgon får vi försöka lägga upp en plan tillsammans med vår unghästlärare för hur vi ska lösa de sista veckorna på blocket. Så tråkigt att inte få ha med vår fina fläck-häst! Men vi sköter ju om honom efter skolan och sådär iallafall :)
 
mitt första instagram-inlägg (vet inte vad man kallar det) ska som skrivet få lära mig mer om denna finess imorgon!
 
om  28 minuter är det 2 dygn kvar till hemfärd! :D 

Kommentarer
Postat av: mattemia

hmm, har försökt få åtkomst till Instagram i ett par veckor nu. Tant har förstått att det är nått man måste ha nu förtiden ;) MEN jag nekas, Instagram påstår att jag redan är registrared användare?????? när jag försöker, moment 22?
Föstår jättemycket att du längtar hem.

Svar: hm.. det var mycket konstigt. Det kan inte vara så att du har lyckats skapa en användare vid något tillfälle och därför kan du inte göra en till? Från en expert till en annan ;)
Matilda

2012-10-23 @ 10:43:43
URL: http://lusitanoqsen.blogspot.com/
Postat av: Perka

Fin Flicka!

2012-10-25 @ 22:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0