Kittad för vinter!

Har spenderat dagen i den lånade bilen, mycket tacksam över det, med att luska reda på ett gäng hästaffärer! Började med att plocka upp pappa, åt lunch vid Jägerso. In på Horze-butiken som var en besvikelse faktiskt. Det fanns inte så jättemycket att hänga i granen där... vidare till myone som inte heller var så jättekul. Iallafall inte med tanke på det som jag var ute efter. Sen vidare till något som hette Flädia Lantgård - mycket mysigt och trevligt ställe. Önskade att jag varit smart och tagit några bilder där, det var ett jättefint hus från 1800-talet som var proppat med fina saker :) Och där hittade jag en vinterjacka - hurra! Dom hade också mina älskade SSG-ridhandskar som jag inte sett i någon butik på länge. Så nu tror jag mig vara redo för Skånevinter :)
 
Det blev inte den jackan som jag tittat ut på internet, den var inte så jättefin på. Men den här var verkligen fin och står emot vatten bättre än den andra också. Happy times !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0