Väder och kläder...

 
Alltså det här med Skåne, jag gillar verkligen Flyinge och allt som finns och händer här. Så synd att det måste ligga i Skåne bara... kan man inte byta lite med Wången? Om man skulle rycka upp byggnaderna och allt med rötterna och placera om ;) Fick ett mms av min syster idag med snö, bildtexten var "usch". Själv skulle jag hellre se att det sinlgade ner fina snöflingor som ville ligga kvar sen än det här otäcka regnet... Det pissregnar varenda dag! Dessutom upptäckte jag på min färd ifrån stallet nyss att min jacka inte är regntät - den heller. Jag måste nog verkligen skaffa mig en ny jacka. En varm, vind- och vattentät jacka de luxe!
 
Vår lilla fläckiga vän skadade sig i munnen ute i hagen igår, han har tagit en tripp till djursjukhuset i Helsingborg men är nu tillbaka med några stygn och pencillin. Veterinären trodde att han skulle kunna vara med igen om inte allt för lång tid. Skönt att det gick bra med lilla vännen ändå, vi får se vad det blir för stand-in-kuse till oss imorgon!
 
 
komsi, komsi till mig lilla jacka!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0