Fina föl

Det är rätt tomt i skallen just nu, sitter och väntar ut min tvätt som är på tork sen tänker jag vara så rolig som att gå och lägga mig! Har stallet i helgen så jag ska vara på plats 0630 imorgon, har slarvat lite med sovtiderna i veckan så jag straffas för det nu. Men vi har haft en bra dag i stallet iallafall, hästarna sköter sig och vädret är helt okej - imorgon ska jag rida, hihi. Undra om jag minns hur man gör ;)
 

Fläcken och hans tjejkompisar hade span i hagen idag :)
 
Efter eftermiddagsfodringen så hann vi se lite av Elitföls auktionen. Det blev ingen bra bild men det var desto finare föl! En liten rackare såldes för 300,000 kr - men den missade jag. Såg däremot en liten kille som fick nya ägare för 210,000 kr. Kul shopping ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: mia

Asså! han är ju fin som helst den där Fläcken, nästan lika stilig som en värsta Lusitano;)

Svar: Mmm, lilla Fläcken är en riktigt söt sak! Han är helt galet social, har alltid koll om man är utanför boxen och om han inte får uppmärksamhet då så kan han gnägga åt oss för att vi ska inte glömma bort honom :P
Matilda

2012-09-17 @ 10:25:16
Postat av: mia

Synd att du inte hann hysta upp plånkan, gissar att det fanns en del ynglingar som föll fröken på läppen ;)

Svar: Ja, det var några riktigt fina :)
Matilda

2012-09-17 @ 10:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0