Framme på Flyinge

Hej hej,
 
igår anlände vi äntligen till Flyinge. Det var inte så kul att åka 70 mil i bil på en dag, är verkligen glad att vi kunde få övernatta utanför Uppsala så vi inte behövde köra allt på samma dag! När vi kom fram igår så lokaliserade vi vandrarhemmet och mitt rum, sen påbörjade vi en del uppackning. Har också varit runt och kollat vart det finns affärer och andra bra saker. Det är otroligt fint här! Jag bor också riktigt bra, rummet är ganska stort faktiskt och det har bra garderober, ett skrivbord och faktiskt en hel del förvaring. Ska ta bilder på det senare när jag kommit lite mer i ordning :)
 
Igår kväll var det en konster/hästshow på Flyinge som alla elever fått inbjudan till så vi duschade till oss och knatade bort till anläggningen, det var hur fräckt som helst! Beridna högvakten spelade och så var det uppvisningar av bla Matthias Jansson, Bo Jenå, Olof Axelsson.. plus många fler - men jag och namn! Har filmat två små snuttar, typiskt mig så hade jag med mig både mobilen och kameran men med dåligt batteri i båda!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0