Ingen ridning i lördags - men en liten bit påväg idag

Hej,
 
skrev ju i helgen att jag skulle rida, men vi hann inte :/ Det kom ett par andra tjejer ur klassen som hade bättrigare med tid så dom red. Lite trist men ändå rätt skönt att inte stressa. Men idag på vår unghäst lektion kom vi ett steg närmare ridning ändå. För första gången så hängde vi på hästarna idag. Karin höll ett stadigt tag i linan och hade koll på hästen mendans jag låg på mage över sadeln och försökte vara lite smidig. Det hela gick riktigt bra, hästen skötte sig väldigt fint och det kändes tryggt att ha Karin i snöret. Nu händer det grejer, snart får jag kanske den där ridturen som jag längtar efter :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0