Mitt krypin

Jag ska nu göra ett "önskeinlägg" som stora bloggare så fint brukar kalla det, har alltså fått önskemål om att mitt rum ska visas upp, så här kommer det!
 
Lite olika bilder på mitt rum, sängen - som efter att bilden tagits piffats till med en grej som täcker den gula madrassen och en stor fluffig kudde. Garderoberna som fått krokar på utsidan för att saker inte ska ligga på golvet ;) Skrivbordet men dator och böcker, mitt lilla "husdjur" - blomman Stefan. Fotölj, klädhängarna och en mycket praktisk hylla ovanför sängen. Och det är ungefär allt. Jag är nöjd med mitt rum, det är ganska så lagomt stort och så har jag ett stort fönster :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag ser den mytomspunna MORGONROCKEN! Det ser ju riktigt mysigt ut :)

Svar: haha, jag känner mig som en riktig mupp när jag går fram och tillbaks i den, men kan ju inte neka till att det är väldigt praktiskt!
Matilda

2012-09-09 @ 09:48:44
URL: http://elinnordmarks.blogg.se
Postat av: mia

Ser ju trevligt ut det där. Hörde ryktesvägen att du fått ett av de bättre rummen - sicken tur

2012-09-14 @ 07:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0