Svårt att hålla löftet!

Har ju lovat att hålla igång bloggen när jag är här nere, men alltså jag är helt slut på kvällarna! haha, klockan är nu 5 i halv 10 och jag är egentligen superstressad för jag måste göra iordning frukost att ta med imorgon och duscha sen kasta mig i säng. Idag har jag iallafall haft första lektionen på unghästblocket, vi har teoretiskt gått igenom vad och hur vi ska göra. Hur examinationen ser ut fick vi se i stora ridhuset igår, våra lärare tog in hästar och visade och berättade. På unghästarna är vi två personer som delar häst, jag och en tjej ifrån Hudiksvall (norrläning ♥) ska dela på en 3-årig matglad skäck-kille!
 
Nu blir det godnatt, ska göra mitt bästa på att återkomma inom kort! :)
 
har laddat upp med en hel del vatten! Skånevattnet tar ett tag att försöka vänja sig vid! Det här är bara det vatten jag har på mitt rum, resten finns i mitt lilla förråd och så en del i köket, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0